Országos hálózat
Büszkén mondhatjuk, hogy a Monti ásványvíz az ország teljes területén elérhető. Monostorapátiból az ásványvizet regionális központjainkba szállítjuk, ahonnan kollégáink vagy pertnereink az Ön munkahelyére, vagy otthonába szállítják.
- Dedikált ügyfélmenedzser
- Dedikált kiszállító
- Személyes kapcsolat
- Rugalmas kiszállítás
- Testreszabott szolgáltatáscsomag
Házhozszállítás
Ön megrendeli, mi a lehető legrövidebb időn belül házhoz szállítjuk!
Budapest legtöbb kerületében minden nap történik kiszállítás!
Budapest területén saját gépkocsiparkunkkal, az ország többi részén pedig képviselő partnereink segítségével vállalunk kiszállítást.
Munkatársaink - külön díj fejében - akár egy ballont is házhoz szállítanak, ha azonban legalább 4 ballont rendel egyszerre, a szállítás az Ön számára díjtalan!
Amennyiben Ön egy adott napon reggel 10 óráig eljuttatja ügyfélszolgálatunkhoz megrendelését, úgy másnap már élvezheti is kiváló minőségű ásványvizünket.
Az ország többi részén képviselő partnereink segítségével vállalunk kiszállítást, amely esetben a szállítási időpontok egyeztetése a megrendelő és a képviselő partnerünk között történik.
Munkatársaink az új ballonok kiszállításakor visszagyűjtik az Önnél lévő kiürült ballonokat, amelyek újrafelhasználásra és elhasználódásuk után újrahasznosításra kerülnek, ezzel is védve környezetünket!
Karbantartás és szerviz
A monti® munkatársai gondoskodnak
a háziforrások rendszeres tisztításáról és karbantartásáról is, hogy Ön hosszú távon élvezhesse a természet adta tisztaságot! Gépeinknek - típustól és vízfogyástól függően - időszakonként karbantartásra van szüksége. A karbantartás során a háziforrások teljes felújítására, vízkőmentesítésére és fertőtlenítésére kerül sor. Munkatársaink ilyenkor előre egyeztetett időpontban elszállítják a berendezést és helyette egy másik háziforrást helyeznek ki, hogy Ön egy pillanatra se maradjon ásványvíz nélkül!
A karbantartási igényt ügyfeleink is jelezhetik ügyfélszolgálatunk felé, ezen túlmenően időszakonként háziforrásaink karbantartásának szükségességét munkatársaink is ellenőrzik, kezdeményezik.
Gépeink meghibásodása esetén szervizes kollégáink haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a helyszínre sietnek és ingyenesen elvégzik a szükséges javítási munkákat. Ha a javítás a helyszínen nem oldható meg, a meghibásodott gépet lecseréljük.
Mielőtt a szervizt hívná, győződjön meg néhány dologról:
- Hibajelenség: Nem hűt és nem fűt a készülék. Amit érdemes megnézni, hogy a készülék áram alatt van-e (a hálózati csatlakozó, mind a gépbe, mind a konnektorba rendesen csatlakoztatva van-e és van-e áram)
- Hibajelenség: Nem meleg a melegvíz. Amit érdemes megnézni, fel van e kapcsolva a melegvizes kapcsoló (folyik a melegvizes csapból a víz, csak nem meleg). A kapcsoló készülék hátulján található és a fűtőszálat kapcsolja ki vagy be.
- Hibajelenség: Nem csinál szódát. Amit érdemes megnézni, hogy van-e a CO2 palackban gáz.
Amennyiben bizonytalan a probléma megoldásában, hívja közvetlenül szervizünket az alábbi telefonszámon, ahol készséggel állunk rendelkezésére munkanapokon reggel 8 órától délután 4 óráig.
- Telefon: (06-30) 686-9164