Hibajelentés

 

Gépeink meghibásodása esetén szervizes kollégáink haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a helyszínre sietnek és ingyenesen elvégzik a szükséges javítási munkákat. Ha a javítás a helyszínen nem oldható meg, a meghibásodott gépet lecseréljük.

Mielőtt a szervizt hívná, győződjön meg néhány dologról:

  • Hibajelenség: Nem hűt és nem fűt a készülék. Érdemes megnézni, hogy a készülék áram alatt van-e (a hálózati csatlakozó, mind a gépbe, mind a konnektorba rendesen csatlakoztatva van-e és van-e áram)
  • Hibajelenség: A készülék meleg víz helyett is hideg vizet ad. Nézze meg, hogy fel van-e kapcsolva a melegvizes kapcsoló, ami a készülék hátulján található.Ha nincs, kapcsolja be.
  • Hibajelenség: A készülék nem készít szén-dioxiddal dúsított vizet. Ellenőrizze le, hogy hogy van-e a CO2 palackban gáz.

Amennyiben bizonytalan a probléma megoldásában, hívhatja közvetlenül szervizünket az alábbi telefonszámon, ahol készséggel állunk rendelkezésére munkanapokon reggel 8 órától délután 4 óráig.

  • Álló, hideg és szobahőmérsékletű!
  • Álló, hideg és szénsavas
  • Álló, hideg és meleg
  • Álló, hideg, meleg és szénsavas
  • Asztali gép
  • Kék
  • Szürke
  • Narancs
  • Zöld
  • Fehér
  • 1.5 kg
  • 10 kg

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.